+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Hotels und Unterkünfte - Vodní nádrž Slapy - gut bewertungen

HOTEL POŠTA

Tyršova 162, Benešov

Hotel Post bietet eine komfortable und preiswerte Unterkunft im Herzen von Central City Benešov . Das Hotel ist ein geeigneter Ort für die Unterbringung von Touristen, Familien mit Kindern, für ein romantisches Wochenende für Geschäftsreisende zu verbringen....

  • Internet
  • Frühstück
  • Parkplatz
  • Haustiere
Details anzeigen
  • Letzte Buchung: vor 1 Stunde
  • Kreditkarte ist nicht erforderlich
  • Dvoulůžkový pokoj
    ab € 43
  • Apartmá
    ab € 46
  • Třílůžkový pokoj
    ab € 56
  • 4x
    Čtyřlůžkový pokoj
    ab € 62
  • Dvoulůžkový pokoj twin (für 1 pro.)
    ab € 23
  • Dvoulůžkový pokoj twin
    ab € 43
  •  Alle Zimmer anzeigen

Turistická ubytovna TAVERNY

Karla Hynka Máchy 105, Sedlčany

  • Kostenloses Internet
  • Ohne Verpflegung
  • Kostenloses Parken
  • Haustiere
Details anzeigen
  • Kreditkarte ist nicht erforderlich
  • Lůžko v desetilůžkovém pokoji
    ab € 8
  • Dvoulůžkový pokoj v přízemí s vlastním sociálním zařízením
    ab € 20
  • Dvoulůžkový pokoj
    ab € 20
  • Dvoulůžkový pokoj s vlastním sociálním zařízením
    ab € 23
  • Třílůžkový pokoj s vlastním sociálním zařízením
    ab € 30
  • 4x
    Čtyřlůžkový pokoj
    ab € 40
  •  Alle Zimmer anzeigen

Vodní nádrž Slapy

Dlouho si Vltava od Českých Budějovic až do Prahy razila cestu středem českého království přes tvrdou žulu i přes zlatonosnou horninu jílovského pásma zanechávajíc za sebou hluboké, krásné a čarovné údolí. V 50. letech 20. století se staví Slapská přehrada, která ukončí plavbu vltavským vorům. Jedno z nejhezčích evropských údolí zůstává ve vzpomínkách. Ovšem ani dnešní přehradní jezera na toku Vltavy nic neubírají na kráse okolí. Nejenom Slapská přehrada představuje množství romantických zátok a nespočet krásných přírodních scenérií. První rozhodnutí o stavbě Slapské přehrady pochází již z roku 1933. Tehdy měla být jednou z tzv. štěchovických přehrad, ale stavba byla odložena. V roce 1949 byla stavba znovu schválena a ještě v témže roce začaly práce na odtokovém tunelu, příjezdových silnicích a na sídlišti. Koncem roku 1951 se začala budovat hráz v Třebenicích. V dubnu 1954 se přehrada začala naplňovat. V říjnu pak byla spuštěna první ze tří turbín slapské elektrárny. V roce 1954 byl také zahájen provoz lodní dopravy. Význam nádrže je mnohoúčelový. Především však ochrana před velkými vodami. První zatěžkávací zkoušku přehrada prodělala již v červenci 1954 a zachránila tak Prahu před povodní.