Penzion VINCENT Rezervace
Typ pokoje | Kapacita pokoje |
---|---|
Apartmán Typ I 1+kk | |
Apartmán Typ III 2+kk | + |
Apartmán Typ II 2+kk | + |
Ceny ubytování můžeme zobrazit až po zadání konkrétního data příjezdu a odjezdu. Zadání můžete provést kliknutím zde.
Obchodní podmínky Penzion VINCENT
Storno poplatky při zrušení pobytu:
VŠEOBECNÉ SMLUVNÍ PODMÍNKY QT TECHNIK spol. s r.o.
Úvodní ustanovení
1. Všeobecné smluvní podmínky
společnosti QT Technik spol. s r.o. (dále jen "PODMÍNKY") jsou platné pro všechny pobyty společnosti QT Technik spol. s r.o., se sídlem Těšínská 650/201, 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava, Česká republika.
2. PODMÍNKY
tvoří nedílnou součást smlouvy o ubytování.
I. Účastníci smluvního vztahu:
Účastníky smluvního vztahu jsou:
a) provozovatel společnosti QT Technik spol. s r.o., se sídlem Těšínská 650/201, 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava, Česká republika, IČ 61977837, zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 12479, který do smluvního vztahu vstupuje prostřednictvím prodejního místa v Dolní Moravici (dále jen "společnost") a
b) zákazník, kterým může být jak fyzická tak právnická osoba (dále jen "zákazník").
II. Předmět smluvního vztahu
Tyto PODMÍNKY upravují práva a povinnosti smluvních stran při poskytování ubytovacích služeb, které zajišťuje společnost zákazníkům přímým dodáním vlastních služeb v Dolní Moravici.
III. Vznik smluvního vztahu
1. Smluvní vztah mezi zákazníkem a společností s předmětem dle článku II vzniká uzavřením smlouvy o ubytování, tj. přijetím zákazníkem ( v případě právnické osoby způsobem a osobou v souladu s právními předpisy), příp. jeho zákonným zástupcem, nebo zástupcem na základě předložené plné moci, podepsané smlouvy o ubytování a jejím potvrzením ze strany společnosti. Obsah smlouvy o ubytování je určen touto smlouvou, nabídkou ubytování v Dolní Moravici prezentovanou na webové stránce www.penzionvincent.cz a těmito podmínkami.
2. Předáním podepsané smlouvy o ubytování dle odst. 1 tohoto článku zákazník stvrzuje, že je mu znám plný obsah smlouvy a souhlasí s ním, že obdržel všechny přílohy tvořící nedílnou součást smlouvy a že všechny smluvní podmínky uznává a souhlasí s nimi.
3. Potvrzením smlouvy o ubytování zákazníka dle odst. 1 tohoto článku se společnost zavazuje zákazníkovi zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a v souladu se sjednanými podmínkami.
IV. Cenové a platební podmínky
1. Společnost má právo na zaplacení ceny služeb před jejich poskytnutím a zákazník je povinen uhradit cenu služeb před jejich poskytnutím. Forma úhrady ceny služeb společnosti probíhá tak, že zákazník objednává a nakupuje služby společnosti a je povinen zaplatit cenu služeb (zálohu i 100% ceny) ve výši a lhůtách stanovených těmito PODMÍNKAMI na účet společnosti. Za zaplacení ceny služeb se považuje podle formy úhrady den převzetí hotovosti nebo den připsání platby na účet společnosti do výše 100% stanovené ceny služeb. Při porušení tohoto závazku zákazníkem má společnost právo od smlouvy odstoupit, čímž není dotčeno jeho právo na náhradu škody.
2. Výše záloh a časový rozvrh plateb je sjednán, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak tak, že v případě poskytování ubytovacích služeb dle článku II je zákazník povinen při vzniku smluvního vztahu uhradit zálohu minimálně ve výši 60 % stanovené ceny služeb, doplatek celkové ceny je zákazník povinen uhradit nejpozději 14 dní před realizací ubytovacích služeb. V případě vzniku smluvního vztahu ve lhůtě kratší než 14 dní před realizací služeb je zákazník povinen uhradit 100% stanovené ceny služeb.
3. Společnost má právo před zahájením čerpání služeb, které jsou předmětem smluvního vztahu dle článku II v případě zvýšení cen služeb dodavateli, upravit příslušným způsobem cenu služeb a vyhlásit nové ceníky.Takto upravené ceny ubytovacích služeb jsou platné ode dne vyhlášení úpravy cen společností a vztahují se na ubytování, které nebylo do tohoto dne zahájeno, tj. nebylo započato čerpání 1 služeb. Společnost i zákazník v takových případech postupují způsobem uvedeným v ustanovení článku VII odst. 2.
4. Kauce v hodnotě 2000,- Kč za apartmán - vrácena na účet klientovi do 7 dní od ukončení pobytu , pokud je všechno vybavení apartmánu bez poškození, vrací se v celé hodnotě 2000,-
V. Práva a povinnosti zákazníka
1. K základním právům zákazníka patří zejména:
a) právo na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb,
b) právo vyžadovat od společnosti informace o všech skutečnostech, které jsou mu známy a které se dotýkají smluvně sjednaných a zaplacených služeb,
c) právo být seznámen s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách,
d) právo kdykoliv před zahájením čerpání služeb odstoupit od smlouvy dle článku VIII,
e) právo na reklamaci vad a její vyřízení v souladu s Reklamačním řádem společnosti
f) právo na ochranu osobních dat, které jsou obsahem smlouvy příp. v dalších dokumentech, před nepovolanými osobami.
2. K základním povinnostem zákazníka patří, zejména:
a) poskytnout společnosti součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět společností požadované údaje ve smlouvě o ubytování a ve vstupním formuláři penzionu, vč. jakýchkoliv změn takových údajů a předložit další doklady (průkaz totožnosti apod.) podle požadavků společnosti,
b) zajistit u osob mladších 15ti let doprovod a dohled dospělého účastníka, obdobně zajistit doprovod a dohled osob, jejichž zdravotní stav to vyžaduje,
c) předložit souhlas zákonného zástupce v případě, že zákazník starší 15ti let a mladší l8ti let čerpá služby bez jeho doprovodu a dohledu,
d) nahlásit účast cizích státních příslušníků,
e) zaplatit cenu ubytovacích služeb v souladu s článkem IV.,
f) bez zbytečného odkladu sdělovat společnosti své stanovisko k případným změnám v podmínkách a obsahu sjednaných služeb,
g) zaslat či jiným prokazatelným způsobem předat bezodkladně Smlouvu o ubytování se jmenným seznamem ubytovaných osob zákazníka a převzít od společnosti doklady potřebné pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo určení (srazu, odjezdu apod.) se všemi požadovanými doklady s tím, že nástup k pobytu je nejdříve od 15.00 hod v zahajovací den ubytování a apartmán je nutno opustit poslední den pobytu nejdéle do 10:00 hod,
h) mít u sebe doklad o zdravotním pojištění, cizí státní příslušníci jsou povinni se informovat o vízové povinnosti u zastupitelských úřadů zemí, kam cestují a potřebná víza si obstarat,
i) řídit se pokyny ubytovatele a ubytovacím řádem nebo pokyny jiné společností určené osoby,
j) počínat si tak, aby nedocházelo ke škodám na zdraví nebo majetku na úkor ostatních zákazníků, dodavatelů služeb (např. vlastníci bytových jednotek) nebo společnosti a uhradit případnou škodu, kterou způsobil,
k) v případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen takové odstoupení od smlouvy společnosti oznámit a zaplatit odstupné dle článku VIII a IX,
l) v případě změny v osobě účastníka pobytu původní a nový zákazník společně a nerozdílně odpovídají za zaplacení ceny zájezdu a úhradu nákladů, pokud společnosti v souvislosti se změnou zákazníka vzniknou.
3. K povinnostem zákazníků - právnických osob, které jsou účastníky smluvního vztahu s předmětem dle článku II dále patří:
a) seznámit své účastníky s těmito podmínkami společnosti jakož i s dalšími informacemi, které od společnosti obdrží, zejména je pak informovat o rozsahu a kvalitě služeb,
b) zabezpečit, aby všichni účastníci plnili základní povinnosti zákazníků, které vyžadují jejich osobní součinnost a jejichž nositelem může být jen jednotlivý účastník,
c) určit vedoucího skupiny účastníků pobytu zákazníka - právnické osoby a jeho jméno nahlásit společnosti. Tento vedoucí organizačně zabezpečuje řádné poskytnutí služeb od dodavatelů, dbá na plnění programu služeb, které konzultuje s společností,
d) odevzdat spolu se smlouvou na předepsaném formuláři společnosti předem jmenný seznam všech ubytovaných zákazníka, u dětí do l5ti let uvést plné datum narození a uvést osoby odpovědné za dohled a doprovod dle čl. V, odst. 2, písm. b). 2
VI. Povinnosti a práva společnosti
1. K právům a povinnostem zákazníků uvedeným v článku V se vztahují odpovídající povinnosti a práva společnosti.
2. Společnost je povinna pravdivě a řádně informovat zákazníka o všech skutečnostech, týkajících se sjednaných služeb, které jsou pro zákazníka důležité a které jsou společnosti známy.
3. Společnost není povinna poskytnout zákazníkovi plnění nad rámec předem potvrzených a zaplacených služeb.
VII. Zrušení a změny dohodnutých služeb
1. Zrušení dohodnutých služeb
a) společnost je oprávněna zrušit ubytovací služby před zahájením jejich čerpání, jestliže z jakýchkoliv důvodů nemůže dodržet podmínky smlouvy (např. havárie v objektu).
b) Jestliže společnost služby podle písm. a) tohoto odstavce zruší, má zákazník právo požadovat, aby společnost bez zbytečného odkladu vrátila zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny služeb podle zrušené smlouvy, aniž by byl zákazník povinen platit společnosti odstupné. Jestliže dojde k uzavření nové smlouvy, platby uskutečněné na základě původní smlouvy se považují za platby podle nové smlouvy. Je-li cena nového pobytu nižší než již uskutečněné platby, je společnost povinna takto vzniklý rozdíl zákazníkovi bez zbytečného odkladu vrátit.
c) společnost má dále právo zrušit ubytování, které je předmětem smluvního vztahu dle článku II v důsledku neodvratitelné události, které nemohl zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze na něm rozumně požadovat (např.sněhová kalamita).
2. Změny dohodnutých ubytovacích služeb a čerpání ubytovacích služeb
Nastanou-li okolnosti, které společnosti brání poskytnout ubytovací služby dle stanovených a smluvně dohodnutých podmínek a je-li tak nucena z objektivních důvodů před zahájením čerpání služeb změnit podmínky smlouvy, je společnost povinna takové změny oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu a navrhnout mu změnu smlouvy. Pokud navrhovaná změna smlouvy vede i ke změně ceny ubytování, je povinen v návrhu změny smlouvy novou cenu uvést. Zákazník má právo se rozhodnout, zda se změnou smlouvy bude souhlasit či zda od smlouvy odstoupí.
a) Pokud zákazník ve lhůtě do 5 dnů od doručení návrhu na změnu smlouvy od smlouvy neodstoupí, má se za to, že s její změnou souhlasí. Jestliže změna smlouvy vede i ke zvýšení ceny ubytovacích služeb, je zákazník povinen uhradit společnosti rozdíl v ceně ubytovacích služeb do 5 dnů od doručení návrhu na změnu smlouvy. Při porušení tohoto závazku zákazníka uhradit společnosti rozdíl v ceně ubytovacích služeb má společnost právo od smlouvy odstoupit, čímž není dotčeno právo společnosti na náhradu škody. Jestliže změna smlouvy vede i ke snížení ceny pobytu, je společnost povinna buď snížit doplatek celkové ceny ubytovacích služeb, pokud nebyl zákazníkem dosud uhrazen, nebo vrátit rozdíl v ceně ubytovacích služeb v případě, že zákazník již uhradil částku K ÚHRADĚ předepsanou na zálohové faktuře.
b) Jestliže zákazník nesouhlasí se změnou smlouvy a ve lhůtě do 5 dnů od doručení návrhu na změnu smlouvy od smlouvy odstoupí, má právo požadovat, aby mu společnost na základě nové smlouvy poskytla jiný termín ubytování, může-li společnost takové ubytování nabídnout. Nedojde-li v takovém případě k uzavření nové smlouvy, je společnost povinna bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny ubytovacích služeb podle zrušené smlouvy, aniž by byl zákazník povinen platit společnosti odstupné. Jestliže dojde k uzavření nové smlouvy, platby uskutečněné na základě původní smlouvy se považují za platby podle nové smlouvy. Je-li cena nových ubytovacích služeb nižší než již uskutečněné platby, je společnost povinna takto vzniklý rozdíl zákazníkovi bez zbytečného odkladu vrátit.
3. Změny dohodnutých ubytovacích služeb v průběhu ubytování a čerpání ubytovacích služeb
a) Jestliže po zahájení ubytování, které je předmětem smluvního vztahu se zákazníkem, nebo v jeho průběhu, společnost neposkytne ubytovací služby nebo jejich podstatnou část řádně a včas nebo zjistí, že mu ubytování nebo jeho podstatnou část nebude moci řádně a včas poskytnout, třebaže se k tomu smlouvou zavázala, je společnost povinna bez zbytečného odkladu a bezplatně provést taková opatření, aby zákazník mohl ubytovací služby čerpat, zejména je povinna zabezpečit náhradní ubytování v rozsahu a kvalitě shodné nebo se přibližující původně dohodnutým podmínkám.
b) Pokud nelze čerpání ubytovacích služeb zajistit jinak než prostřednictvím ubytovacích služeb nižší kvality než uvedené ve smlouvě, je společnost povinna vrátit zákazníkovi rozdíl v ceně. 3
c) Pokud nelze čerpání ubytovacích služeb zajistit ani prostřednictvím ubytovacích služeb nižší kvality než uvedené ve smlouvě nebo zákazník toto náhradní řešení nepřijme, je společnost povinna bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi rozdíl v ceně.
VIII. Odstoupení od smlouvy
1. Společnost je oprávněna před zahájením čerpání ubytovacích služeb, které jsou předmětem smluvního vztahu dle článku II, od smlouvy odstoupit z důvodu:
a) porušení povinností zákazníkem, nebo
b) z důvodu zrušení ubytování Písemné oznámení o odstoupení od smlouvy s uvedením důvodů zasílá společnost do bydliště/sídla zákazníka uvedeného ve smlouvě a účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem doručení oznámení.
2. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy kdykoli před zahájením čerpání ubytovacích služeb
a) bez udání důvodu,
b) jestliže nedojde k uzavření nové smlouvy dle ustanovení článku VII odst. 1, písm. b) nebo ustanovení článku VII odst. 2, písm. b),
c) z důvodů porušení povinností společnosti vyplývajících ze smlouvy Oznámení o odstoupení od smlouvy a v případě odstoupení od smlouvy dle písm. b) tohoto odstavce s uvedením důvodů zákazník buď sepíše formou záznamu v sídle společnosti nebo do sídla společnosti zasílá doporučenou poštou, příp. jiným prokazatelným způsobem. V oznámení zákazník uvede základní údaje důležité k identifikaci smlouvy, tj. číslo smlouvy, od které odstupuje (osobní údaje zákazníka, č. rezervace, objednávky, popř. č. apartmánu ap.) Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem sepsání záznamu v sídle společnosti, příp. dnem doručení písemného oznámení do sídla společnosti.
3. Není-li důvodem odstoupení zákazníka od smlouvy porušení povinnosti společnosti stanovené smlouvou nebo odstoupí-li společnost od smlouvy před zahájením čerpání služeb z důvodu porušení povinnosti zákazníkem, je zákazník povinen zaplatit společnosti odstupné ve výši stanovené v článku IX a společnost vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržel na úhradu ceny služeb podle zrušené smlouvy.
4. Je-li důvodem odstoupení zákazníka od smlouvy porušení povinností společnosti stanovené smlouvou, nebo nedojde-li k uzavření nové smlouvy dle odst. 2 písm. b) tohoto článku, je společnost povinna bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny služeb podle zrušené smlouvy, aniž by byl zákazník povinen platit společnosti odstupné.
IX. Odstupné
1. Odstoupí-li společnost od smlouvy uzavřené se zákazníkem dle článku III odst. 1 nebo 2 před zahájením čerpání ubytovacích služeb z důvodu porušení povinností zákazníkem, je společnost oprávněna požadovat a zákazník povinen uhradit společnosti odstupné. Výše odstupného je shodná s výší odstupného stanovenou pevnou částkou, resp. procentní sazbou z předem stanovené ceny dle odst. 2,3,4,5 tohoto článku podle předmětu smluvního vztahu.
2. Odstoupí-li zákazník od smlouvy s předmětem smluvního vztahu dle článku II těchto podmínek, je zákazník povinen zaplatit odstupné. Při odstoupení od smlouvy před zahájením čerpání ubytovacích služeb:
a) 40 a více dní .......... 20 % z předem stanovené ceny apartmánu, nejméně však 1000,- Kč za apartmán,
b) 39 až 30 dní ........... skutečně vzniklé náklady nejméně však 40% z předem stanovené ceny ubytování celkem,
c) 29 až 14 dní ........... skutečně vzniklé náklady, nejméně však 60 % z předem stanovené ceny ubytování celkem,
d) 13 až 7 dní ............. skutečně vzniklé náklady, nejméně však 80 % z předem stanovené ceny ubytování celkem,
e) 6 a méně dnů .............. 100 % předem stanovené ceny ubytování celkem.
3. Nenastoupí-li zákazník na pobyt bez předchozího odstoupení od smlouvy nebo z důvodu, že nesplnil povinnost dle čl. V, odst. 2, písm. g) a h), hradí 100 % předem stanovené ceny.
4. Předem stanovenou cenou se rozumí prodejní cena za ubytování specifikovanou ve smlouvě o ubytování na základě zálohové faktury, která je nedílnou součástí smlouvy o ubytování. 4
5. Společnost má právo odečíst odstupné od složené zálohy nebo zaplacené ceny.
6. Při určení počtu dnů pro výpočet odstupného se do stanoveného počtu dnů započítává i den, kdy nastaly účinky odstoupení od smlouvy. Do počtu dnů se nezapočítává den nástupu na příslušný pobyt apod.
X. Reklamace
1. V případě vadně poskytnutých nebo neposkytnutých ubytovacích služeb, jež byly sjednány v platné smlouvě s společností, vzniká zákazníkovi právo na reklamaci. Způsob uplatnění reklamace, postup vyřizování reklamace jakož i rozhodnutí o reklamaci upravuje Reklamační řád společnosti, který je zákazníkům k dispozici na webových stránkách: www.penzionvincent.cz nebo v místě ubytování.
2. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava pokud možno v místě poskytované služby, u společnosti přímo v jejím sídle nebo jiného společností pověřeného zástupce. Uplatnění reklamace může zákazník provést buď ústně nebo písemně. V případě ústního reklamačního podání, není-li reklamaci v plném rozsahu vyhověno ihned, je povinen pověřený zástupce společnosti sepsat se zákazníkem reklamační protokol s uvedením data, předmětu reklamace a popř. stanoviska příslušné osoby apod. Zákazník je povinen poskytnout potřebnou součinnost k řešení reklamace. V případech, kdy zákazník čerpá služby bez přítomnosti společností pověřeného pracovníka a poskytnutá ubytovací služba má vady, je zákazník povinen dbát též o včasné a řádné uplatnění nároků předem telefonicky informovat společností pověřeného pracovníka (mobil: +420 733 125 216) a poté osobně nebo písmeně nárok uplatnil v sídle společnosti.
3. Nastanou-li okolnosti, jejichž vznik, průběh a příp. následek není závislý na vůli, činnosti a postupu společnosti nebo okolnosti, které jsou na straně zákazníka, na jejichž základě zákazník zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a společností zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení zaplacené ceny nebo na slevu z ceny.
XI. Pojištění
1. Není-li ve smlouvě uvedeno jinak, nezahrnují ceny ubytovacích služeb společnosti pojištění zákazníka pro cesty a pobyt, zejména pro případ úrazu.
2. Zákazník má možnost uzavřít individuální pojištění pro cesty a pobyt včetně pojištění pro případ, že zákazníkovi vzniknou náklady v souvislosti s odstoupením od smlouvy.
3. V jednání o odškodnění pojistné události je pojišťovna v přímém vztahu k zákazníkovi a společnosti nepřísluší posuzovat existenci, případně výši uplatňovaných nároků z tohoto vztahu.
XII. Zvláštní ustanovení
1. Předáním, popř. doručením podepsané smlouvy o ubytování společnosti dle článku III odst. 1 zákazník vyslovuje souhlas s tím, aby v souladu s ustanovením § 5 odst. 2 a násl. Zákona č. 101/2000 Sb. společnost zpracovávala a shromažďovala osobní údaje zákazníka v tomto rozsahu: jméno, příjmení, datum narození, bydliště, číslo občanského průkazu popř. číslo pasu.
2. Poskytnuté osobní údaje zákazníka je společnost oprávněna zpracovávat a shromažďovat za účelem nabízení ubytovacích služeb poskytovaných nebo zprostředkovaných společností, pro tento účel lze použít jméno, příjmení a adresu zákazníka.
3. Poskytnuté osobní údaje zákazníka budou zpracovávány společností i zpracovatelem automatizovaně i manuálně a v elektronické i tištěné formě.
4. Poskytnuté osobní údaje zákazníka v rozsahu dle odst. 1 tohoto článku mohou být zpřístupněny zaměstnancům společnosti, zaměstnancům pověřeného zpracovatele a dále těm, kteří jsou oprávněni ubytovací služby poskytovat nebo nabízet a prodávat služby poskytované nebo zprostředkované společností.
5. Při zpracovávání osobních údajů zákazníka je společnost povinna dbát, aby zákazník neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti a dbát na ochranu před neoprávněným zasahováním do jeho soukromého a osobního života.
6. Zákazník má právo souhlas se zpracováním jeho osobních dat dle tohoto článku kdykoli písemně odvolat.
7. Zákazník má právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů jakož i další práva dle § 21 citovaného zákona. XIII.
Závěrečná ustanovení 5 Tyto PODMÍNKY vstupují v platnost a účinnost dne 1.7.2008
REKLAMAČNÍ ŘÁD
I. Předmět
1.1. Tento reklamační řád upravuje způsob uplatňování nároků zákazníka vyplývajících z odpovědnosti QT Technik spol. s r.o. (dále jen „společnost“) za vady poskytnuté služby nebo zboží a jejich vyřizování.
1.2. Tento reklamační řád se vztahuje na služby poskytované společností.
II. Uplatňování reklamací
2.1. Práva z odpovědnosti za vady služeb poskytovaných společností zákazník uplatňuje v sídle společnosti.
2.2. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava pokud možno na místě samém. Uplatnění reklamce na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a tím i možnost řádného vyřízení reklamace. Uplatnění reklamace může zákazník provést buď ústně nebo písemně. 2.3. Práva z odpovědnosti za vady poskytnutých služeb na základě ubytovací smlouvy o ubytování zaniknou, nebyla-li uplatněna do 7 kalendářních dní od skončení pobytu.
2.4. Práva z odpovědnosti za vady poskytnutých jiných služeb než je uvedeno v odst.
2.3. zaniknou, nebyla-li uplatněna do 6-ti měsíců od poskytnutí služby, není-li pro jejich uplatnění stanovena v právních předpisech lhůta jiná.
2.5. Zákazník je při uplatňování reklamce povinen svou reklamaci řádně zdůvodnit a podle možnosti i průkazně skutkově podložit, současně je povinen předložit doklad o poskytnuté službě, stejnopis objednávky, fakturu apod., případně rovněž věc, jejíž vadu reklamuje.
III. Vyřizování reklamací
3.1. Uplatní-li zákazník právo z odpovědnosti za vady služeb, které mu jsou poskytovány nebo které mu již byly poskytnuty, je vedení společnosti nebo pověřený pracovník společnosti povinen po potřebném prozkoumání skutkových a právních okolností rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Vyřízení reklamace musí být provedeno nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace zákazníkem, pokud se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.
3.2. V případě ústního reklamačního podání, není-li reklamaci v plném rozsahu vyhověno ihned, je povinno vedení společnosti nebo pověřený pracovník společnosti sepsat se zákazníkem reklamační protokol. V tomto protokolu uvede osobní údaje zákazníka, předmět reklamace a požadavek na způsob jejího vyřízení. Jestliže zákazník zároveň předává písemnosti, popř. jiné podklady týkající se reklamace, musí být tato skutečnost v reklamačním protokolu výslovně uvedena. Reklamační protokol podepíše vedení společnosti nebo pověřený pracovník společnosti i zákazník. Zákazník obdrží jedno vyhotovení tohoto reklamačního protokolu.
3.3. V případě písemných reklamačních podání platí pro jejich obsah přiměřeně ustanovení odstavce 4.2.
IV. Součinnost zákazníka při vyřizování reklamací
4.1. Zákazník je povinen poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, zejména podat informace, předložit doklady prokazující skutkový stav, specifikovat své požadavky, co do důvodu a výše apod. Vyžaduje-li to povaha věci, musí zákazník umožnit vedení společnosti nebo pověřenému pracovníkovi společnosti a pracovníkům dodavatele služby přístup do prostoru, který mu byl pronajat k ubytování, aby se mohli přesvědčit o oprávněnosti reklamace.
4.2. V případech, kdy zákazník čerpá služby bez přítomnosti vedení společnosti nebo pověřeného pracovníka společnosti a poskytnutá služba má vady, je zákazník povinen dbát též o včasné a řádné uplatnění nároků vůči dodavatelům služeb v tuzemsku.
V. Způsoby vyřízení reklamace
5.1. V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo z části důvodná, spočívá vyřízení reklamace v bezplatném odstranění vady služby nebo v případech, kdy je to možné, i v poskytnutí náhradní služby. Jinak ubytovatel poskytne přiměřenou slevu z ceny vadně poskytnuté služby. Tím není dotčeno právo zákazníka, v případech stanovených v právních předpisech či v případech výslovně sjednaných se společností, od smlouvy odstoupit. Musí však společnosti nahradit účelně vynaložené náklady a jinou újmu, která mu tím vznikne, pokud jí nemohl zabránit.
5.2. Nepovažuje-li zákazník vyřízení reklamace ze strany pověřeného pracovníka společnosti za uspokojující, je oprávněn požádat o přezkoumání správnosti postupu, popř.o přehodnocení věcného vyřízení reklamace funkčně nadřízeného pracovníka. Tento rozhodne o námitkách zákazníka nejpozději v termínu do 30ti dnů od jejich obdržení. VI. Ostatní ustanovení V ostatním platí ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména občanského zákoníku, obchodního zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
VII. Závěrečná ustanovení
Tento Reklamační řád vstupuje v platnost a účinnost dnem 1.7.2008.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1. Pojmy
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností HOTEL.CZ a.s., se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: info@hotel.cz.
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2. Úvodní ustanovení
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3. Rozhodné právo a právní režim
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4. Proces objednání služeb a jejich úhrady
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5. Storno podmínky a reklamace
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese reklamace@hotel.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6. Odpovědnost za obsah a informace na Portálu Hotel.cz
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7. Oznámení o protiprávním obsahu a informacích na portálu Hotel.cz
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu reklamace@hotel.cz nebo korespondenčně na adresu HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8. Další povinnosti Ubytovacího zařízení
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
9. Osobní údaje
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10. Platnost a účinnost
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Penzion VINCENT
Příjezd
Neděle, 26.3.
od 15:00
Odjezd
Pondělí, 27.3.
do 10:00
Změnit termín/pokoj
od / noc