Zájemce o ubytování (host) je oprávněn provést objednávku ubytování dle nabídky penzionu (ubytovatele), a to prostřednictvím elektronické rezervace v on-line systému na webových stránkách, emailem, či telefonicky). Provedením rezervace v on-line systému, popř. doručením potvrzení o provedení rezervace dle telefonické či emailové objednávky, ubytovatel rezervuje ubytování hostovi po dobu max. 10 dnů od provedení takové rezervace (doručení potvrzení).
Po provedené rezervaci a potvrzené rezervaci ubytovatel zašle (popř. předá oproti potvrzení o přijetí) hostovi fakturu k úhradě ceny ubytování v plné výši dle podmínek potvrzené rezervace. Host je povinen fakturu uhradit nejpozději o 10 dnů od jejího obdržení, v opačném případě je ubytovatel oprávněn rezervaci ubytování zrušit.
Úhradou faktury host potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami, ubytovacím řádem, a souhlasí s nimi, dále úhradou faktury host vyjadřuje souhlas s rozsahem a obsahem sjednaných služeb a ubytováním, se sjednanými podmínkami včetně ceny.
Cena za ubytování zahrnuje snídani, místní poplatky a příslušnou sazbu DPH. Ubytování pro děti do 3 let bez nároku na lůžko je zdarma, včetně snídaně.
Storno podmínky
Host je oprávněn jednostranně zrušit závaznou rezervaci ubytování před nástupem na ubytování, a to písemnou výpovědí (i prostřednictvím emailu). Host se v takovém případě zavazuje ubytovateli uhradit níže uvedený storno poplatek jako paušální náklady na přípravu a rezervaci ubytování. Je-li výpověď doručená:
nejméně 30 dnů před nástupem na ubytování ……….. 25% výše celkové platby za ubytování
15 - 29 dnů před nástupem na ubytování ……….. 50% výše celkové platby za ubytování
15 dnů a méně před nástupem na ubytování ……….. 100% výše celkové platby za ubytování
Ubytovatel v takovém případě zruší ubytování a provede storno úhrady za ubytování s tím, že poníží uhrazenou částku za ubytování o výše uvedený storno poplatek.
Ubytovací řád
1. Ubytovací řád je platný pro všechny ubytované hosty v penzionu. Host převzetím klíče – přístupové čipové karty od pokoje / nebo nahrání vstupního kódu do mobilu / či ubytováním se v penzionu prohlašuje, že měl možnost se s tímto řádem seznámit, vyjadřuje souhlas s tímto řádem a zavazuje se jím řídit. Host má možnost kdykoli si tento ubytovací řád opětovně přečíst, má jej k dispozici kdykoli v průběhu ubytování ve svém pokoji, a na vyžádání na recepci penzionu (infocentru areálu Panského dvoru Telč) a vždy také na webových stránkách penzionu.
2. Penzion je v provozu každý den, nepřetržitě. Recepce penzionu se nachází v infocentru u vstupu do areálu Panského dvora Telč a je pro hosty otevřená od 9.00 do 17.00 hodin v období říjen – květen, od 9.00 do 18.00 hodin v období červen – září. V případě potřeby je možné se obrátit na správu penzionu, kontakt je uveden vždy na pokoji.
3. Penzion ubytuje pouze hosta, který se řádně přihlásí, tzn. ihned po příchodu do penzionu, předloží oprávněné osobě (správci, recepční) objektu svůj občanský průkaz, pas nebo jiný platný doklad o totožnosti.
4. Na základě objednaného ubytování je penzion povinen rezervovat pokoj do 17.00 hodin. Prodloužení této lhůty je možné po individuální dohodě s klientem.
5. Pokoj penzionu užívá host na základě objednávky a jejího potvrzení penzionem, případně osobního sjednání na místě. Nebyla-li ubytovací doba předem písemně dohodnuta, je host oprávněn užívat pronajatý pokoj nejdéle do 10.00 hodin dne, v němž končí poskytované ubytování, a nejdříve od 14.00 hodin dne, od kterého má pokoj rezervován.
6. Penzion je oprávněn ve zvláštních případech nabídnout hostovi jiné než sjednané ubytování, pokud se podstatně neliší od potvrzené objednávky. Zvláštními případy se rozumí zejména provozní důvody penzionu, nepředvídané odstávky poskytovaných médií apod.
7. Při ztrátě karty zaplatí host způsobenou škodu ve výši 150,- Kč.
8. Penzion neručí nikomu za ztrátu a škodu na majetku, která mu vznikla vlastní neopatrností a nedbalostí, za věci odložené mimo prostory k tomu určené. Za klenoty, peníze a jiné cennosti odpovídá host.
9. V pokoji nebo společných prostorách penzionu nesmí host bez souhlasu správce objektu přemisťovat zařízení, provádět opravy, zasahovat do elektrické nebo vodovodní instalace a ovládání topení včetně klimatizace. Za škodu způsobenou na majetku penzionu odpovídá host v plném rozsahu.
10. Host je oprávněn užívat zařízení, která v pokoji jsou a dále ty spotřebiče, které slouží k osobní hygieně (holící strojky, vysoušeče vlasů, depilátory, kulmy atd.) pouze v prostorách koupelny.
11. Host není oprávněn vcházet do prostor sloužících personálu, dočasně uzavřených, nebo do kterých jim byl zakázán vstup.
12. Host je povinen dodržovat v době od 22:00 do 07:00 hodin noční klid.
13. Při odchodu z pokoje je host povinen uzavřít vodovodní kohoutky. Uzavře okna a dveře. Závady, které na pokoji zjistil, nahlásí ihned po zjištění na recepci nebo správci objektu.
14. Host je povinen udržovat pořádek v penzionu i jeho okolí, odpadky shromažďovat na místě k tomu určeném.
15. Parkování je hostům dovoleno pouze na vyhrazeném parkovišti před a za objektem.
16. V případě, že host předá pokoj s neúplným nebo poškozeným zařízením, zavazuje se uhradit škodu takto způsobenou v plné výši, a to na výzvu penzionu nejpozději před svým odjezdem. Bude-li škoda zjištěna později, host je povinen ji uhradit na výzvu penzionu nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení výzvy, případně s veškerými náklady spojenými s vymáháním takové pohledávky.
17. Z bezpečnostních důvodů klient nenechává děti bez dozoru v objektu ani v jeho bezprostřední blízkosti
18. Každý host je povinen ve všech zařízeních šetřit vodou a elektrickým proudem.
19. Za ztrátu, silné znečištění nebo roztržení ložního prádla je host povinen zaplatit náhradu, určenou správou penzionu. Znečistí-li host jakoukoliv místnost tak, že musí být očištěna, je rovněž povinen zaplatit škodu určenou správou penzionu.
20. Za případná zranění hostů nenese provozovatel odpovědnost.
21. Host je povinen chovat se na pokoji i v ostatních prostorách penzionu tak, aby nevznikl požár. S tímto souvisí ZÁKAZ KOUŘENÍ V CELÉ BUDOVĚ!!! Porušení zákazu kouření uvnitř penzionu pod peněžitou pokutou 1000,-Kč!!! Kouření je dovoleno jen pouze na místech k tomu určených (venkovní prostor). V případě neoprávněné aktivace požárního systému je host povinen uhradit penzionu škodu ve výši 5.000,- Kč.
22. Ubytování je povoleno pouze pro počet osob - hostů, který bude sjednán v objednávce. V případě zjištění porušení tohoto článku, má penzion právo okamžitě a bez náhrady ubytování hostům ukončit. Host je povinen uhradit pak ubytování vždy za takový počet osob, který skutečně ubytování využíval.
23. V případě, že host závažným způsobem poruší ubytovací řád (např. porušení nočního klidu, porušení zásad slušného chování a soužití v ubytovacích zařízeních apod.), má majitel nebo provozní penzionu právo bez náhrady ukončit ubytování hosta.
24. Host penzionu má možnost jakoukoli konzumaci v Panské restauraci Telč čerpat na společný účet vedený k jeho ubytování, a to po nahlášení údajů z ubytování (číslo pokoje) a jejich prověření pracovníky restaurace. Host je povinen při odhlášení z ubytování a odjezdu uhradit veškeré pohledávky, které jsou na jím užívaný pokoj evidovány, včetně pohledávek spojených s konzumací v Panské restauraci Telč.
Ochrana osobních údajů
Ubytovatel je správcem osobních údajů hosta ve smyslu čl. 4 odst. 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 96/46/ES (dále jako „nařízení“) a zavazuje se při správě osobních údajů hosta postupovat v souladu s tímto nařízením. Ubytovatel hosta ve smyslu čl. 13 nařízení před rezervací ubytování (před uzavřením smlouvy o ubytování) informuje o zpracování osobních údajů hosta. Veškeré osobní údaje hosta, k jejichž zpracování a předávání je v souladu s nařízením vyžadován souhlas, zpracovává ubytovatel pouze na základě tohoto souhlasu.
V Telči dne 1.3.2020 Ing. Michal Štefl, MBA
6.1. Zpracování osobních údajů
Provozovatel portálu Hotel.cz, společnost HOTEL.CZ a.s., se sídlem Kolbenova 882/5a, 190 00, Praha 9, IČ 271 76 223, společnost zapsaná u Městského soudu v Praze, sp.zn. B 9533, je
oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s
nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně
fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o
zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) a zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách
informační společnosti zpracovat a uchovat informace a údaje, které mu pro účely
zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje") a to zejména za účelem
zprostředkování služby. Portál Hotel.cz je správcem všech Osobních údajů, které zpracovává.
Osobní údaje nebudou poskytnuty žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností
majetkově spjatých s Portálem Hotel.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů
poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování
Osobních údajů pro Portál Hotel.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou
smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo
zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle
platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování
důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po
dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 2 let od poslední objednávky
Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby
a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb.
6.2. Prohlášení o ochraně Osobních údajů a souborech cookie
Portál Hotel.cz používá soubory cookie a zpracovává Osobní údaje způsobem, který je popsán v samostatném dokumentu Prohlášení o ochraně soukromí na stránce https://www.hotel.cz/ochrana-soukromi-rmkt.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo mohou být z portálů provozovaných společností HOTEL.CZ a.s. (hotel.cz, spa.cz, penzion.cz) zasílána zákazníkovi obchodní sdělení nabízející obdobné nebo navazující služby, pokud s tím zákazník nevysloví nesouhlas. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese rezervace@hotel.cz, případně obchodní sdělení odhlásit prostřednictvím odkazu v něm zakotveném.
E- mailová adresa bude zpracována po dobu 3 let od objednávky služeb prostřednictvím portálu
Hotel.cz.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Telefonické hovory s provozovatelem jsou z níže uvedených důvodů nahrávány. Zákazník je na
takové nahrávání na začátku hovoru upozorněn a má tedy možnost proti takovému nahrávání
vznést námitku.
V případě, že dochází k objednání služby prostřednictvím telefonního hovoru, provozovatel
nahrává tento hovor za účelem dosvědčení, že došlo k vyjádření souhlasu s obchodními
podmínkami a tedy i k uzavření smluvního vztahu.
Provozovatel také nahrává telefonní hovory z důvodu zkvalitňování služeb a prokázání tvrzení
zákazníků spojené např. s uplatněním práv z vadného plnění.
Takové nahrávání a tedy zpracování osobních údajů je možné z důvodu oprávněného zájmu
provozovatele a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení. Proti takovému zpracování máte
možnost vznést námitku provozovateli, buďto přímo v rámci telefonického hovoru anebo
dodatečně na kontaktní emailovou adresu provozovatele: rezervace@hotel.cz
Provozovatel uchovává telefonní hovory po dobu nezbytně nutnou,
a) V případě dosvědčení uzavření smluvního vztahu po dobu 3 let,
b) V případě zkvalitnění služeb po dobu 10 dní,
c) V případě obrany práv a povinností – zejména uplatnění práv z vadného plnění po dobu 3
let.
6.5. Vaše práva
Podle GDPR máte právo:
- zrušit kdykoliv zasílání obchodních sdělení
- vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu,
- požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
- vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
- požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo našimi oprávněnými zájmy
- na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
- požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle GDPR byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s GDPR,
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.