Obchodní podmínky Penzion Dvůr Pohody
Za platnou rezervaci se považuje ta rezervace, která byla z 50% uhrazena. Zbytek ceny za ubytování se platí při nástupu do penzionu. Platba se provádí v hotovosti nebo kartou, elektronicky. Platba fakturou je možná pouze po předchozí dohodě s vedením penzionu.
- Penzion si ponechává právo na změnu rezervace v případě, že dojde k mimořádným okolnostem, které nelze předvídat. Rezervované ubytování se dá vyměnit v případě, že je host včasně informován, a to za ubytování stejné nebo vyšší kategorie za cenu ubytování, kterou host rezervací potvrdil.
V případě, že výměna není možná, si penzion ponechává právo na výpověď rezervace, a to nejméně 7 dní před začátkem pobytu, hostu zaručuje vrácení celé zaplacené částky. - Změna data nástupu do ubytovacího zařízení se provádí nejpozději do 30 dnů před začátkem pobytu.
- První změna rezervace bez dodatečných výdajů je zdarma. Za každou další změnu rezervace budou hostu naúčtovány výdaje, spojené se změnou ve výši 300 Kč. V případě že změna není možná a host se vzdá potvrzené rezervace, budou platit níže uvedené podmínky. V případě zrušení rezervace je datum písemného zrušení základem propočtu výdajů, spojených se zrušením:
- Za zrušení do 15 dnů před začátkem užívání ubytovacích služeb se účtuje 35% ceny ubytování.
- Za zrušení od 14 do 9 dnů před začátkem užívání ubytovacích služeb se účtuje 50% ceny ubytování.
- Za zrušení od 8 do 2 dnů před začátkem užívání ubytovacích služeb se účtuje 80% ceny ubytování.
- Za zrušení 1 den před začátkem užívání ubytovacích služeb, nebo pokud se host nedostaví, nebo pokud zruší pobyt, v rezervovaném termínu se od hosta vyinkasuje 100% celkové ceny pobytu.
- V případě, že host zruší rezervaci kvůli zásahu vyšší moci, je povinen předložit písemné potvrzení o vzniklé vyšší moci a penzion od něj bude požadovat pouze uhrazení skutečných výdajů, spojených se zrušením rezervace, a to nanejvýš 25% z celkové ceny ubytování.
- Pokud se host nedostaví do 22:00 v den začátku rezervace a neozval se penzionu, rezervace je považována za zrušenou a výdaje spojené se stornem rezervace se započítají podle výše uvedených pravidel.
- Host má právo užívat prostory vyhrazené k ubytování. Při nástupu obdrží klíč od pokoje. Host je povinen předejít ztrátě těchto klíčů, zabezpečit jejich odcizení a vyvarovat se zapůjčení klíčů osobám, které nejsou v hotelu ubytovány. Při ztrátě, nebo jiném zneužití klíčů je host povinen zaplatit penzionu smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč. Tím není dotčeno právo penzionu domáhat se náhrady způsobené škody.
- Pokoj opustit do 10:00 v den odjezdu. Pozdější odjez musí host nahlásit den předem. Za pozdní odjezd se účtuje částka 200,- Kč za osobu.
- Nastoupit do ubytovacích služeb od 14:00 do 22:00, nebo podle domluvy.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Provozovatel portálu Hotel.cz - společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 email: info@hotel.cz.
1.2. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Zákazníkem.
1.3. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízení.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízených Ubytovacím zařízením na Webu Provozovatele.
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem portálu Hotel cz. a Ubytovacím zařízením se dále vedle těchto VOP a aktuálně platného ceníku Ubytovacího zařízení ( dále jen „Ceník“) řídí smlouvou o zprostředkování, smluvní vztah mezi Provozovatelem Hotel.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Všeobecnými podmínkami uveřejněnými na internetovém portálu www.Hotel.cz
2.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu Hotel.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením, Provozovatel portálu Hotel.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu Hotel.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5.1 Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance kreditní kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese reklamace@hotel.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že provozovatel portálu Hotel.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním poptávkového formuláře na stránce Spa.cz/Hotel.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce http://www.hotel.cz/unsubscribe/?email="email Zákazníka".
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že jsou všechny telefonní hovory nahrávány z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření souhlasu Zákazníka s podmínkami a potvrzení Objednávky s tím, že svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele portálu Hotel.cz.
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.9.2010. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotel.cz.
7.3. V případě rozporu obchodních a storno podmínek Hotel.cz a ubytovacího zařízení platí storno podmínky ubytovacího zařízení.