Obchodní podmínky: Objednávky a Obchodní podmínky se řídí platným Občanským zákonem číslo 89/2012 Sb. Provozovatelé níže uvedených ubytovacích zařízení Provozovatel Hostelu Kolbenka: MK.DK. IČO:28453786 DIČ:CZ28453786 Sídlo: Kolbenova 159/5 Praha 9 - Vysočany 190 00
Obchodní podmínky: 1.0 Věcný rozsah platnosti Následující podmínky, regulují vzájemná práva a povinnosti mezi objednavatelem a provozovatelem ubytovacího zařízení.
1.1. Uzavření obchodní smlouvy elektronicky, předmět a rozsah plnění Při vytváření rezervace se objednavatel řídí pokyny rezervačního formuláře. K uzavření obchodní smlouvy dochází v elektronické podobě, kde je předem objednavatel seznámen po zadání termínu, výběru pokoje a jejich počtů, které chce rezervovat s cenou své rezervace. Při vyplňování rezervačního formuláře, musí host vyplnit řádně povinné položky tak, aby neuváděl provozovatele v omyl a zadat údaje o své kreditní kartě, která slouží jako garance rezervace. Před odesláním si přečíst a zaškrtnout obchodní a storno podmínky, že s nimi souhlasí a kliknutím na (rezervovat či dokončit objednávku). Po dokončení host obdrží svůj voucher na emailovou adresu, kterou uvedl ve své rezervaci. Dále si tento voucher, může ihned po vytvoření rezervace i vytisknout. Tento voucher následně předloží při příjezdu na recepci Hostelu. Po odeslání rezervace zaslanou přes online rezervační systém je rezervace platná a není nutné ji nijak potvrzovat.
1.2. Pokud objednavatel neobdrží svůj voucher ke své rezervaci na svůj email, mohl při vyplňování rezervace špatně zadat svou emailovou adresu, nebo byl jeho poštovním klientem zařazen do spamu či nevyžádané pošty. Proto je třeba si toto nejdříve zkontrolovat. Provozovatel nezodpovídá za chyby uvedené ve formuláři objednavatelem při jeho vyplňování a rezervaci zpracuje tak, jak je uvedeno objednavatelem v objednávce. Uvedená cena ve voucheru, neobsahuje doplňkové ceny, jako je poplatek za parkování, které je nutné si předem rezervovat, nebo u skupinových rezervací při počtu více jak 15 osob poplatek za snídaně.
1.3. Cena za ubytování:Internetové ceny za ubytování se řídí vždy platným ceníkem a cenou uvedenou na voucheru. Ceny uvedené v ceníku na nástěnce u recepce, jsou uvedeny za ubytování bez rezervací, učiněných elektronicky. Žádných z uvedených cen se netýkají ceny za případné doplňkové služby. S cenou za doplňkové služby, se zákazník může seznámit v ceníku na internetových stránkách www. Požadavek na tyto služby je nutné uvést v poznámce rezervace při jejím zadávání! Tyto služby pak budou objednavateli doúčtovány vždy, při příjezdu na recepci.
1.4. Způsoby platby:Rezervace se hradí platbou přes platební bránu, po písemné výzvě ubytovatele, kreditní kartou při příjezdu, nebo hotově. Na jednotlivé rezervace, je vždy vyžadována garance kreditní kartou a provozovatel má právo kdykoli provést předautorizaci ve výši jedné noc na kreditní kartě objednavatele. Před autorizace znamená, zablokování částky na účtu objednavatele nikoli její ztržení!
1.5. Pokud objednavatel neposkytne údaje o své kreditní platbě, má možnost uhradit částku za svou rezervaci před svým příjezdem provozovateli, aniž byl k platbě provozovatelem vyzván. K tomuto kroku, mu na požádání recepce hostelu odešle veškeré instrukce, jak svou platbu provede na uvedenou emailovou adresu v rezervaci.
1.6. U rezervací, jejichž hodnota přesahuje 5000,- Kč, se vyžaduje platba zálohy na učiněnou rezervaci hotově, platební kartou, nebo převodem na účet provozovatele a to až do výše cca 60%. Tato záloha podléhá storno poplatkům dle platných obchodních podmínek o stornopoplatcích zde uvedených. Při platbě převodem na účet, se splatnost plateb vyžaduje zpravidla do čtrnácti dnů od data zaslané rezervace, pokud je doba nástupu na ubytování delší, než je splatnost platby. Pokud je doba kratší nástupu na ubytování kratší než čtrnáct, je požadovaná splatnost kratší. V případě potřeby je možné, dobu splatnosti po dohodě upravit. Dobou splatnosti, se rozumí datum, kdy má být požadovaná částka již na účtu připsána, ne datem kdy má být odeslána.
1.7. U rezervací v lukrativních termínech, jako jsou státní a jiné svátky, například velikonoce, vánoce, silvestr, státní a jiné svátky, požaduje provozovatel okamžitou platbu na požadovanou rezervaci objednavatele v celkové výši. Tato částka bude objednavateli stržena z kreditní karty, provedena platbou přes platební bránu, nebo převodem na účet provozovatele do výše 100%. Tyto rezervace nelze po zaplacení měnit, ani rušit. Takováto rezervace podléhá 100% storno poplatkům dle platných podmínek o stornopoplatcích zde uvedených. Při písemně sjednané platbě převodem na účet, se vyžaduje 24 hodinová splatnost, od data zaslané rezervace a odeslání požadavku zákazníkovi. V případě potřeby je možné, dobu splatnosti po dohodě upravit. Dobou splatnosti, se rozumí datum, kdy má být požadovaná částka již na účtu připsána, ne datem kdy má být odeslána. Při platbě převodem na účet, je nutné dodržet variabilní symbol (číslo rezervace). Tento symbol slouží k identifikaci platby a je nutné ho vždy uvádět. V případě, že není variabilní symbol v platbě zákazníkem uveden, nemusí být platba správně spárována s konkrétní rezervací. Za případnou chybu při párování plateb z důvodu nezadaného variabilního symbolu, nenese provozovatel žádnou odpovědnost. V takovém případě bude nucen zákazník provést platbu v hotovosti na recepci hostelu. Po spárování se správnou platbou k dané rezervaci, bude hotovost zákazníkovi vrácena.
1.8. Zrušení, změna a úprava rezervace bez stornopoplatků:· Objednavatel, má možnost zrušit svou rezervaci bez stornopoplatků nejpozději do dvou dnů před dnem příjezdu uvedenému v rezervaci:· Úpravu v rezervaci bez storno poplatku lze provádět, pokud je to ze strany poskytovatele možné, nejpozději do dvou dnů před dnem příjezdu uvedenému v rezervaci.Objednavatel může rezervaci měnit, upravovat či stornovat bez jakýchkoli stornopoplatků a sankcí, nejpozději dva dny před dnem příjezdu uvedeným v rezervaci. Úpravy a změny je možné provést jen tehdy, pokud je to ze strany provozovatele možné.
1.9. Zrušení rezervace provozovatelem bez náhrady:Provozovatel má právo zrušit rezervaci objednavatele z provozních, nebo technických důvodů. O této skutečnosti bude vždy objednavatel vyrozuměn na kontakty uvedené ve své rezervaci, nejdříve však písemně na uvedenou e-mailovou adresu a to nejpozději do dvou dnů, před dnem příjezdu uvedeným v rezervaci. Provozovatelem může být v takovém případě objednavateli nabídnuto ubytování v jednom z dalších zařízení, uvedeném na internetových stránkách www. V takovém případě nevzniká objednavateli povinnost, této nabídky využít a nevztahují se na takové případy žádné stornopoplatky či jiné sankce.
2.0. V případě, že provozovatel nemůže objednavateli poskytnout již objednané ubytování dle rezervace objednavatele z provozních, nebo technických důvodů v době kratší než dva dny před dnem příjezdu uvedenému v rezervaci, je povinen mu zajistit náhradní ubytování v dalším ubytovacím zařízení prezentovaném na internetových stránkách www, a to ve stejné cenové výši původního ubytování. V případě, že je hodnota náhradního zajištěného ubytování vyšší, než cena původního objednaného ubytování, jde rozdíl k tíži provozovatele. O této skutečnosti bude host neprodleně vyrozuměn na kontakty uvedené ve své rezervaci, nejdříve však písemně na uvedenou e-mailovou adresu. Objednavateli však nevzniká povinnost, této nabídky využít a nevztahují se na takové případy žádné stornopoplatky, ani kompenzace.
2.1. Zrušení, změny a úpravy rezervace podléhajícím storno poplatkům:
2.2. Storno poplatky se vztahují na zrušené, změněné, upravované a neuskutečněné rezervace, v termínu kratším než dva dny před nástupním dnem uvedeným v rezervaci objednavatele. Takovéto rezervace, se již nedají bez stornopoplatků rušit ani upravovat! · Při rušení rezervace méně než dva dny před nástupním dnem uvedeným v rezervaci je stornopoplatek ve výši jedné noci ceny rezervace.· Při zrušení rezervace den před dnem příjezdu uvedeným v rezervaci, nebo se neubytuje, je stornopoplatek ve výši 100% jeho rezervace.· Při požadavku na změnu nebo úpravu rezervace méně jak dva dny před nástupním dnem uvedeným v rezervaci a je li tato změna možná, nebude provozovatel požadovat platbu stornopoplatku i když se na takovéto rezervace stornopoplatek vztahuje. Nebude li však tato změna či úprava ze strany ubytovatele možná, nelze rezervaci bez storno poplatku rušit, ani upravovat. V takovém případě je objednavatel povinen uhradit veškeré náklady provozovateli, které vznikli jeho jednáním. Minimální výše storno poplatku je stanovena vždy dle objednávky a ceníku, za jednu noc objednaného a rezervovaného pokoje. Po provedení úhrady je doklad za platbu zaslán ve formátu PDF, jak je umožněno zákonem č. 235/2004 sbírky (aktualizace 319/2006). V případě neuhrazení storno poplatku, se případ považuje za hrubé porušení obchodní smlouvy a smluvních podmínek ze strany objednavatele a pohledávka bude následně podstoupena advokátní kanceláři k vymáhání. Následně bude objednavatel písemně vyzván právním zástupcem společnosti k úhradě výše uvedeného storno poplatku, za svou rezervaci v plné výši, dle ceny uvedené na voucheru, smluvní pokutu 500,- Kč a úroky z prodlení ve výši 0,3% denně z dlužné částky!
2.3. Storno poplatky vztahující se na skupinové rezervace uhrazené zálohou, nebo celou částkou předem:
2.4. Zrušení rezervace při platbě zálohy, nebo celé částky za ubytování předem, musí být učiněno pouze písemnou formou (e-mailem) a recepce její přijetí, obratem zákazníkovi potvrdí stejným způsobem. Pokud jsou storno poplatky menší, nežli je již zaplacená záloha, či celková platba, rozdíl je klientovi vrácen převodem zpět na účet.
2.5. Na zálohy a celkové platby se vztahují tyto storno poplatky: Pokud host zruší svou objednávku, na kterou provedl platbu zálohy, nebo celé částky předem: Storno 30 - 23 dnů před příjezdem - 30 % z ceny ubytování (vrácení 70% z ceny) Storno 22 – 15 dnů před příjezdem - 50 % z ceny ubytování (vrácení 50% z ceny) Storno 14 – 10 dnů před příjezdem - 70 % z ceny ubytování (vrácení 30% z ceny) Storno 9 – 5 dnů před příjezdem - 90 % z ceny ubytování (vrácení 10% z ceny) Storno méně než 5 dnů před nástupem ubytování - 100% z ceny ubytování (vrácení 0% z ceny)
2.6. Změny v objednávce, na kterou objednavatel již provedl platbu zálohy, nebo celé částky hotově, kartou, převodem: změnou v rezervaci se rozumí, ubráním počtu osob, dnů, nebo pokojů. Změnu v rezervaci bez sankcí, lze provádět do 30 dnů před příjezdem na ubytování.Požadované změny na skupinové rezervace provedené v termínu kratším než 30 dnů před příjezdem, nemají vliv na snížení celkové ceny!
3.0. Rezervace na lukrativní termíny, jako jsou státní a jiné svátky, například velikonoce, vánoce, silvestr atd., které byli již plně uhrazeny, jsou závazné a v případě požadavku o jejich zrušení je stornopoplatek ve výši 100% a nevztahuje se na ně bod 3. 2. těchto OP.
3.1. Změny v rezervacích po již zaplaceném ubytování a obsazení pokoje: Zkrácení, nebo zrušení již zaplaceného ubytování, když se host již ubytoval, nenáleží hostovi nárok na vrácení platby za ubytování, ani její poměrná část.
3.2. Kompenzace: Objednavateli může být nabídnuta za strany provozovatele také kompenzace, za uhrazené a nevyužité ubytování formě odbydlení, vybráním si služby ubytování v jiném termínu ve stejné cenové výši jeho původní rezervace. V takovém případě je však nutné, rezervaci učinit nejméně jeden týden předem a recepcí hostelu bude písemně (e-mailem) potvrzena a schválena. Na tuto kompenzaci, bude hostovi vystaveno potvrzení, jehož platnost je 3 měsíce od data jeho vystavení. O případném prodloužení platnosti tohoto potvrzení, může rozhodnout pouze vedení společnosti individuelně, nelze ji však nárokovat. Tato možnost kompenzace, se netýká skupinových rezervací.
3.3. Ubytování:Nástup na ubytování „check in“ je možný od 14:00 do 20:00 hod. – do této doby je pokoj pro hosta rezervován. Po 20:00 hodině, nemusí být host ubytován, není – li individuálně sjednáno jinak. Požadavek na pozdější nástup na ubytování, musí být proveden písemnou formou a pracovníkem na recepci písemně potvrzen.Ukončení ubytování „check out“ je nejpozději do 10.00 hodin dne odjezdu. Pozdější odjezd je zpoplatněn částkou 50% ceny jedné noci. Odjezd hosta a opuštění pokoje je nejpozději do 16:00 hod.
3.4. Provozovatel si vyhrazuje právo neubytovat hosty, případně zrušit rezervaci při nedodržení ubytovacího řádu, nebo nesplnění obchodních podmínek.
3.5. Ochrana osobních dat: Objednavatel odesláním vyplněné objednávky a odsouhlasením obchodních podmínek, dává souhlas ke zpracování svých údajů uvedených v rezervaci, a to jméno adresu, telefon a emailové spojení zadané v rezervaci, dále pak při ubytování údaje z občanského průkazu, či jiného průkazu totožnosti, číslo osobního dokladu a datum narození. Tyto údaje slouží především pro kontrolní úřady (PČR a CPČR). Provozovateli slouží tyto údaje k usnadnění zpracování budoucích rezervací objednavatele. Osobní údaje zákazníků provozovatel nepředává třetím stranám!
3.6. Všichni hosté, jsou povinni seznámit a řídit se ubytovacím řádem a obchodními podmínkami, které jsou umístěny vždy na viditelném místě u recepce Hostelu, nebo předem na internetových stránkách.
3.7 Povinnost objednavatele při nástupu na ubytování: Každý host předloží při ubytování platný doklad totožnosti, bez platného dokladu nebude žádný host ubytován. V případě nepředložení platného dokladu totožnosti při nástupu na ubytování, nebude host ubytován a na rezervaci se pohlíží jako na zrušenou, podléhající stornopoplatku.
3.8. Objednavatel souhlasí s tím, že v případě jakéhokoliv řešení sporu soudní cestou, bude dle § 89 a o.s.ř. ustanoven soud, dle příslušnosti soudu žalobce.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Provozovatel portálu Hotel.cz - společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5a, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 email: info@hotel.cz
1.2. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízení.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotel.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotel.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotel.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotel.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotel.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotel.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotel.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotel.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotel.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotel.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Portál Hotel.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
5.4. Reklamace služeb Portálu Hotel.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese reklamace@hotel.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
5.5. V případě rozporu storno podmínek ve VOP a v OP platí storno podmínky Ubytovacího zařízení.
6.1. Zpracování osobních údajů
Provozovatel portálu Hotel.cz, společnost HOTEL.CZ a.s., se sídlem Kolbenova 882/5a, 190 00, Praha 9, IČ 271 76 223, společnost zapsaná u Městského soudu v Praze, sp.zn. B 9533, je
oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s
nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně
fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o
zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) a zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách
informační společnosti zpracovat a uchovat informace a údaje, které mu pro účely
zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje") a to zejména za účelem
zprostředkování služby. Portál Hotel.cz je správcem všech Osobních údajů, které zpracovává.
Osobní údaje nebudou poskytnuty žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností
majetkově spjatých s Portálem Hotel.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů
poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování
Osobních údajů pro Portál Hotel.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou
smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo
zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle
platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování
důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po
dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 2 let od poslední objednávky
Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby
a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb.
6.2. Prohlášení o ochraně Osobních údajů a souborech cookie
Portál Hotel.cz používá soubory cookie a zpracovává Osobní údaje způsobem, který je popsán v samostatném dokumentu Prohlášení o ochraně soukromí na stránce https://www.hotel.cz/ochrana-soukromi-rmkt.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo mohou být z portálů provozovaných společností HOTEL.CZ a.s. (hotel.cz, spa.cz, penzion.cz) zasílána zákazníkovi obchodní sdělení nabízející obdobné nebo navazující služby, pokud s tím zákazník nevysloví nesouhlas. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese rezervace@hotel.cz, případně obchodní sdělení odhlásit prostřednictvím odkazu v něm zakotveném.
E- mailová adresa bude zpracována po dobu 3 let od objednávky služeb prostřednictvím portálu
Hotel.cz.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Telefonické hovory s provozovatelem jsou z níže uvedených důvodů nahrávány. Zákazník je na
takové nahrávání na začátku hovoru upozorněn a má tedy možnost proti takovému nahrávání
vznést námitku.
V případě, že dochází k objednání služby prostřednictvím telefonního hovoru, provozovatel
nahrává tento hovor za účelem dosvědčení, že došlo k vyjádření souhlasu s obchodními
podmínkami a tedy i k uzavření smluvního vztahu.
Provozovatel také nahrává telefonní hovory z důvodu zkvalitňování služeb a prokázání tvrzení
zákazníků spojené např. s uplatněním práv z vadného plnění.
Takové nahrávání a tedy zpracování osobních údajů je možné z důvodu oprávněného zájmu
provozovatele a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení. Proti takovému zpracování máte
možnost vznést námitku provozovateli, buďto přímo v rámci telefonického hovoru anebo
dodatečně na kontaktní emailovou adresu provozovatele: rezervace@hotel.cz
Provozovatel uchovává telefonní hovory po dobu nezbytně nutnou,
a) V případě dosvědčení uzavření smluvního vztahu po dobu 3 let,
b) V případě zkvalitnění služeb po dobu 10 dní,
c) V případě obrany práv a povinností – zejména uplatnění práv z vadného plnění po dobu 3
let.
6.5. Vaše práva
Podle GDPR máte právo:
- zrušit kdykoliv zasílání obchodních sdělení
- vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu,
- požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
- vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
- požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo našimi oprávněnými zájmy
- na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
- požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle GDPR byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s GDPR,
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5.2018
7.2. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz
Zásady ochrany soukromí pro remarketing