STORNO PODMÍNKY
I.
- Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace ubytovacích služeb učiněné mezi objednatelem služeb a ubytovatelem – poskytovatelem služeb.
- Stornopoplatek se počítá z celkové ceny objednané služby hostem.
- Stornopoplatek představuje náhradu škody způsobenou stornem ubytovateli.
- Ubytovatel si vyhrazuje právo vystavit zálohovou fakturu, splatnou nejpozději 3 dny od jejího vystavení. Záloha činí 30% z celkové částky objednané ubytovací služby, nedohodnou-li se ubytovatel a objednavatel jinak.
- V případě zrušení pobytu, u kterého byla již provedena zálohová platba, a dle storno podmínek je výše zaplacené zálohy vyšší než stornopoplatek, je ubytovatel povinen objednateli vrátit částku převyšující stornopoplatek vypočtený dle těchto podmínek.
- V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu (nezaviněného ubytovatelem) nevzniká ubytovateli povinnost vrátit objednavateli zaplacenou cenu pobytu, a to ani její poměrnou část.
II.
Storno podmínky vztahující se na zrušení rezervace ubytování ze strany hosta:
- Ubytovatel se zavazuje neúčtovat storno poplatky v případě zrušení rezervace do 14 dnů před ohlášeným příjezdem hosta.
- Při zrušení rezervace 13 - 7 dní před příjezdem bude jako storno poplatek účtováno 30% z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 6 - 2 dnů před příjezdem bude jako storno poplatek účtováno 80% z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 1 den před příjezdem nebo v den příjezdu bude jako storno poplatek účtováno 100% z celkové ceny pobytu.
- Při zkrácení délky pobytu platí stejné storno podmínky jako při zrušení pobytu.
- Stornopoplatek je smluvní pokutou.
V případě storna objednaných služeb z důvodů neodvratitelných událostí (úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, živelná pohroma) se storno poplatek neúčtuje. Výše uvedené důvody pro storno objednaných služeb je objednavatel povinen doložit písemným dokladem na recepci Garni hotelu Třeboň nejpozději do 5 dnů od jejich vzniku.
V případě storna služeb z jiných vážných důvodů je po vzájemné dohodě možná změna termínu.
Tyto storno podmínky jsou platné pro individuální hosty i pro skupinové rezervace.
V případě nezaplacení zálohy, ze které by bylo možné stornopoplatky odečíst, má ubytovatel právo zaslat objednavateli fakturu odpovídající výši vypočteného stornopoplatku.
III.
Storno podmínky vztahující se nevyužité pobytové vouchery, vouchery vydané třetími stranami a změny délky a typu pobytu prostřednictvím voucherů:
- Voucherem nazýváme dokument, jenž slouží k úhradě pobytu, služeb namísto úhrady fakturou, hotovostí nebo platební kartou.
- Pro pobyty prostřednictvím voucheru platí stejné podmínky pro zrušení nebo úpravu rezervace před nástupem jaké jsou popsány v čl. II těchto podmínek.
- Stornopoplatek je smluvní pokutou.
- Nevyužité vouchery se po uplynutí jejich platnosti stávají neplatnými.
IV.
Závěrečná ustanovení:
- Tyto podmínky jsou platné a účinné ode dne 6.6.2015.
- Vztahy mezi objednatelem a ubytovatelem se řídí ustanoveními těchto storno podmínek.
- Storno podmínky se vztahují pouze na potvrzené písemné objednávky (e-mail, dopis, fax).
- Zrušení objednávky pobytu lze provést ze strany ubytovatele i objednatele pouze písemně (e-mail, dopis, fax).
- Tyto obchodní podmínky trvají i po ukončení ubytovací smlouvy mezi ubytovatelem a objednatele.
V Třeboni dne 6.6.2015.
Za ubytovatele:
Jan L í k a ř
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Provozovatel portálu Hotel.cz - společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5a, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 email: info@hotel.cz
1.2. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízení.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotel.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotel.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotel.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotel.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotel.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotel.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotel.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotel.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotel.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotel.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Portál Hotel.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
5.4. Reklamace služeb Portálu Hotel.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese reklamace@hotel.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
5.5. V případě rozporu storno podmínek ve VOP a v OP platí storno podmínky Ubytovacího zařízení.
6.1. Zpracování osobních údajů
Provozovatel portálu Hotel.cz, společnost HOTEL.CZ a.s., se sídlem Kolbenova 882/5a, 190 00, Praha 9, IČ 271 76 223, společnost zapsaná u Městského soudu v Praze, sp.zn. B 9533, je
oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s
nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně
fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o
zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) a zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách
informační společnosti zpracovat a uchovat informace a údaje, které mu pro účely
zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje") a to zejména za účelem
zprostředkování služby. Portál Hotel.cz je správcem všech Osobních údajů, které zpracovává.
Osobní údaje nebudou poskytnuty žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností
majetkově spjatých s Portálem Hotel.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů
poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování
Osobních údajů pro Portál Hotel.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou
smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo
zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle
platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování
důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po
dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 2 let od poslední objednávky
Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby
a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb.
6.2. Prohlášení o ochraně Osobních údajů a souborech cookie
Portál Hotel.cz používá soubory cookie a zpracovává Osobní údaje způsobem, který je popsán v samostatném dokumentu Prohlášení o ochraně soukromí na stránce https://www.hotel.cz/ochrana-soukromi-rmkt.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo mohou být z portálů provozovaných společností HOTEL.CZ a.s. (hotel.cz, spa.cz, penzion.cz) zasílána zákazníkovi obchodní sdělení nabízející obdobné nebo navazující služby, pokud s tím zákazník nevysloví nesouhlas. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese rezervace@hotel.cz, případně obchodní sdělení odhlásit prostřednictvím odkazu v něm zakotveném.
E- mailová adresa bude zpracována po dobu 3 let od objednávky služeb prostřednictvím portálu
Hotel.cz.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Telefonické hovory s provozovatelem jsou z níže uvedených důvodů nahrávány. Zákazník je na
takové nahrávání na začátku hovoru upozorněn a má tedy možnost proti takovému nahrávání
vznést námitku.
V případě, že dochází k objednání služby prostřednictvím telefonního hovoru, provozovatel
nahrává tento hovor za účelem dosvědčení, že došlo k vyjádření souhlasu s obchodními
podmínkami a tedy i k uzavření smluvního vztahu.
Provozovatel také nahrává telefonní hovory z důvodu zkvalitňování služeb a prokázání tvrzení
zákazníků spojené např. s uplatněním práv z vadného plnění.
Takové nahrávání a tedy zpracování osobních údajů je možné z důvodu oprávněného zájmu
provozovatele a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení. Proti takovému zpracování máte
možnost vznést námitku provozovateli, buďto přímo v rámci telefonického hovoru anebo
dodatečně na kontaktní emailovou adresu provozovatele: rezervace@hotel.cz
Provozovatel uchovává telefonní hovory po dobu nezbytně nutnou,
a) V případě dosvědčení uzavření smluvního vztahu po dobu 3 let,
b) V případě zkvalitnění služeb po dobu 10 dní,
c) V případě obrany práv a povinností – zejména uplatnění práv z vadného plnění po dobu 3
let.
6.5. Vaše práva
Podle GDPR máte právo:
- zrušit kdykoliv zasílání obchodních sdělení
- vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu,
- požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
- vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
- požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo našimi oprávněnými zájmy
- na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
- požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle GDPR byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s GDPR,
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5.2018
7.2. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz
Zásady ochrany soukromí pro remarketing